căutare personalizată

duminică, 8 martie 2009

Cel mai bun fotbalist moldovean nu crede în naţionala R. Moldova

Desemnat drept cel mai bun fotbalist în 2008, Vitalie Bordian de la formaţia Metalist Harkov nu crede că naţionala ţării noastre are şanse de a obţine rezultate în viitorul apropiat. Astfel, fotbalistul a declarat că va pune în prim-plan echipa sa de club, cu ajutorul căreia vrea să joace în fazele superioare ale Cupei UEFA, dar şi în grupele Ligii Campionilor.Să terminăm pe penultimul loc

„Este adevărat că naţionala R. Moldova nu poate să obţină nimic,


 de aceea vreau să câştig cu Metalist campionatul Ucrainei, iar ulterior să debutez în grupele Ligii Campionilor”, a spus Bordian. Mijlocaşul formaţiei ucrainene a mai spus că îi este ruşine de faptul că echipa naţională a R. Moldova ocupă ultimul loc în grupa preliminară pentru Campionatul Mondial din 2010. „Îmi este ruşine, dar ne vom strădui să terminăm pe penultimul loc. În primele meciuri de pe teren propriu (cu Letonia şi Israel n.r.), am jucat bine şi nu trebuia să pierdem. Ulterior, am pierdut în faţa grecilor în deplasare cu 3-0. Totuşi, meciul cu Luxemburgul a fost un dezastru pentru noi. O ţară minusculă că Luxemburgul trebuia să câştige în faţa noastră, dar am fost salvaţi de bară în minutul 85 al întâlnirii”, a menţionat fotbalistul, care este de părerea că Elveţia şi Grecia au cele mai mari şanse de a se califica la turneul final.

FC Zimbru poate să nu mai existe

Plecat de ceva timp din campionatul R. Moldova, Bordian ştie ce se întâmplă în Divizia Naţională. „Ţării mele nu-i este a fotbal. De când bântuie această criză economico-financiară, nu ştiu cum se va mai dezvolta fotbalul. Ce să mai vorbesc dacă cel mai important club din Moldova, FC Zimbru, vinde cei mai buni jucători şi în general poate să nu mai existe. Nu sunt bani, nu este fotbal”, crede mijlocaşul, care e de părerea că sora sa ar fi putut amaneta trofeul primit de el din partea Federaţiei Moldoveneşti de Fotbal pentru titlul de cel mai bun fotbalist al anului. „Eu nu am fost la decernarea acestui trofeu pentru că eram cu echipa de club la Lisabona. Sora mea a ridicat acest premiu, se pare că este vorba de o salatieră. Poate că din cauza crizei financiare a şi amanetat-o deja”, a spus în glumă Vitalie.

autor: Vitalie Hadei

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu