căutare personalizată

miercuri, 15 aprilie 2009

Adriano renunţă la fotbal!(Video)


Atacantul formaţiei Inter Milano, Adriano (27 de ani), a anunţat oficial că nu se mai întoarce la echipă, motivându-şi decizia prin faptul că şi-a pierdut pasiunea pentru fotbal şi că traiul în Italia îl face nefericit.Convocat la naţionala ţării sale, atacantul a redescoperit dragostea faţă de ţara natală şi a hotărât să nu se mai întoarcă în Europa. „Dacă renunţarea la fotbal îl va face fericit, eu nu am de ce să mă opun. Nu am reuşit să vorbesc cu el încă, vom vedea ce se va întâmpla”, a opinat antrenorul lui Inter, portughezul Jose Mourinho, conform prosport.ro.

Momentul de cotitură din cariera lui Adriano l-a sensibilizat şi pe faimosul său compatriot, „fenomenul” Ronaldo, care a promis că îl va ajuta să-şi revină: „Este o perioadă grea pentru Adriano. Sunt foarte trist în aceste momente şi voi încerca să-i întind o mână de ajutor, dar nu o voi face decât în particular. Nu sunt o persoană care îl judecă şi mă deranjează să văd cu câtă lipsă de respect a fost tratat de o parte a presei. Cu toţii suntem oameni şi trebuie să ne uităm în primul rând la noi înşine înainte de a-i judeca pe alţii”, a spus Ronaldo, conform gsp.ro.

După ce absenţa sa a stârnit diverse controverse şi zvonuri, Adriano a ţinut o conferinţă de presă prin care şi-a explicat decizia: „Nu sunt bolnav, nici alcoolic sau dependent de droguri. Pur şi simplu mi-a pierit pofta de fotbal, nu mai îmi place să intru pe teren. Vreau să iau o pauză de câteva luni, iar apoi voi decide dacă îmi voi continua cariera. Dacă mă hotărăsc să mai joc vreodată, o voi face în Brazilia. Nu vreau să mă întorc în Italia, viaţa de acolo mă face nefericit. M-am consultat şi cu familia înainte să iau această decizie“, a declarat brazilianul.

În schimb, doctorul echipei Sao Paulo, formaţie la care Adriano a fost împrumutat sezonul trecut, a dezvăluit presei că atacantul are probleme de ordin psihic: „Are nevoie de ajutor, nu se poate controla. Îi place să bea, iar când începe nu se mai poate opri. După ce bea, a doua zi este deprimat“, conform prosport.ro.

În cazul în care iţi va schimba decizia, Adriano ar putea să se alăture coloniei de brazilieni de la Fenerbahce Istanbul (Turcia), acolo unde evoluează şi Roberto Carlos, sau la o formaţie din Brazilia.

Sursa: UNIMEDIA

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu