căutare personalizată

duminică, 1 martie 2009

Calancea e următorul în lista lui Juravel



Directorul general FC  Zimbru, Gheorghe Juravel, s-a săturat de fiţele unor jucători ai echipei sale, iar drept rezultat a luat hotărârea să se despartă cu şapte dintre aceştia. Este vorba de stranierii Mamuka Lomidze, ucraineanul Nicolai Voroniuk şi fundaşul sârb Bojan Simic, care aveau salarii prea mari. În plus, de la echipă au plecat şi discipolii şcolii de fotbal FC Zimbru, Maxim Franţuz, Iurie Livandovschi, Iulian Erhan şi Andrei Cojuhari, care, aşa cum afirmă Juravel, au preferat să-şi rezilieze contractele. Se pare că cei şapte enumeraţi mai sus nu sunt singurii fotbalişti de la FC Zimbru care au intrat în colimatorul lui Gheorghe Juravel. Bossul fostei campioane a R. Moldova a precizat că şi portarul Nicolae Calancea, care a greşit nepermis la două goluri primite în amicalul cu Poli Iaşi, ar fi una din verigile slabe ale echipei, iar dacă nu-şi va revizui atitudinea atunci riscă soarta celor şapte foşti colegi.     

Fotbalişti de discotecă

 „Le-am creat toate condiţiile acestor jucători, dar lor numai a fotbal nu le este. Ei vor să umble prin discoteci, la femei, să fumeze şi să joace fotbal. Nu mai putem tolera un aşa comportament din partea unor jucători. Ori joacă fotbal, ori pleacă”, a declarat pentru JURNAL Juravel. „Cei patru jucători crescuţi la şcoala de fotbal a clubului trebuie să înţeleagă că trebuie să joace fotbal. Ei nu sunt plătiţi pentru alte activităţi. Chiar aşa de mult cerem noi? Ei au ales să-şi rezilieze contractele. E treaba lor, dar nu mai putem accepta jumătăţile de măsură”, a tunat Gheorghe Juravel.

Criza l-a ajutat să scape de stranieri

„Eu sunt de un an şi jumătate în această funcţie şi am înţeles cum trebuie să fie lucrurile. Nu ne putem permite să aducem stranieri la echipă cu salarii foarte mari. Impresarii care ne contactează urmăresc tinerii fotbalişti de la şcoala de fotbal a clubului, şi nu stranierii. Stranierii care au fost la FC Zimbru nu sunt de perspectivă, iar această criză ne-a ajutat să scăpăm de ei. Băieţi ca Oleg Andronic sunt viitorul Zimbrului”, s-a lăudat oficialul echipei din capitala R. Moldova.

Trebuia să fie milionar în euro

„Nicolae Calancea a greşit la două goluri primite de noi în amicalul cu Poli Iaşi. De altfel, acesta a greşit mult şi în campionatul intern. Vă mai amintiţi probabil meciul cu FC Dinamo Bender. Noi i-am mai oferit o şansă, după ce a ratat un transfer pe o perioadă de cinci ani în Rusia la Krîlia Sovetov Samara, dar se pare că el vrea să-i dea cu piciorul. Nu ne-am opus ca el să plece în Rusia, i-am oferit şansa să fie milionar în euro, dar nu a reuşit să se impună la Krîlia Sovetov. Se pare că s-a ocupat cu altceva acolo”, a mai adăugat Juravel.

Zimbru va mai câştiga bani din transferul lui Armaş

„Uitaţi-vă, la finele anului, l-am vândut pe Igor Armaş suedezilor cu o sumă foarte bună, iar în cazul în care el se va transfera până la 29 de ani de la Hammarby, vom avea un anumit procent din vânzarea lui”, a mai spus preşedintele clubului, care nu-şi explică de ce este contestat de unii suporteri. „Eu nu ştiu ce să mai fac, pentru ca echipa să aibă rezultate. Am schimbat antrenori, le-am creat condiţii de lucru. Ce să mai fac eu? Eu îmi îndeplinesc atribuţiile şi nu e neapărat necesar să fiu om de fotbal. Treaba mea este să administrez problemele tehnice, ceea ce şi fac. Eu o să mă implic mai mult la şcoala de fotbal a clubului, deoarece doar pe jucătorii noştri tineri putem miza în viitor. Chiar dacă au pierdut cu 4-0 la Iaşi, cu Politehnica, tinerii de 18 ani au făcut o treabă bună”, a menţionat Juravel. 
autor: Vitalie Hadei

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu