căutare personalizată

joi, 26 februarie 2009

GUUS HIDDINK NU E MULTUMIT DE FAPTUL CA CHELSEA A CASTIGAT.....DOAR CU 1-0!


Noul tehnician al lui Chelsea nu a fost multumit de echipa sa chiar daca albastrii au invins una din favoritele la castigarea Ligii Campionilor, Juventus. 

"Nu sunt multumit si sincer trebuie sa facem o analiza serioasa dupa acest joc. Am fost periculosi pentru Juventus max 15- 20 de minute din meci. Dupa ce am marcat nu am mai contat in atac" a declarat Guus Hiddink.

Tehnicianul Batranei Doamne a avut si el motive de nemultumire, insa cea mai mare a fost lipsa golului.

"As fi preferat sa pierdem dar sa marcam un gol la Londra. Acum meciul retur se anunta extrem de greu. Am discutat cu baietii la cabine si au fost multumiti de joc. Buffon chiar mi-a spus ca a facut una dintre cele mai bune partide impotriva unei echipe englezesti. Sincer va spun ca mi-as fi dorit sa nu jucam atat de bine si sa plecam acasa cu un alt rezultat." a spus Ranieri.

Cea de-a doua mansa din optimile Ligii Campionilor se va disputa peste o saptamana.

sursa:telesport.ro

2 comentarii: