căutare personalizată

duminică, 23 august 2009

Moldoveanul Dan Pânzaru a ajuns în „familia” lui Gigi Becali


După ce a jucat în returul sezonului trecut la FC Drobeta-Turnu-Severin, fostul portar al naţionalei de juniori a R. Moldova a fost legitimat recent de nou-promovata în liga a 2-a a fotbalului românesc FC Steaua II Bucureşti, cu care a semnat pentru o perioadă de şase luni, cu drept de prelungire a contractului. În vârstă de 19 ani, Dan Pânzaru a fost rezerva lui Cezar Lungu, în partida cu Cetatea Suceava, încheiată la egalitate, scor 1-1, în runda inaugurală a sezonului 2009-2010. După semnarea contractului cu echipa lui Gigi Becali, Dan Pânzaru a acordat un interviu pentru jurnaliştii din dreapta Prutului.

- De ce n-ai rămas la „FC Drobeta”? 

- Probabil nu am mai fost dorit la echipă, atâta timp cât după încheierea campionatului nu mi s-a făcut nicio ofertă de prelungire a contractului şi nici nu mi s-au achitat ultimele restanţe financiare.
- Ai jucat doar patru meciuri pentru „FC Drobeta”. Regreţi că ai revenit în iarnă la Turnu-Severin?
- Nu am de ce să regret, fiindcă a fost o experienţă utilă. Atunci când mi s-a dat şansa, mi-am făcut bine treaba. Am jucat în primele trei etape ale returului şi echipa n-a pierdut cu mine în poartă, după care am avut unele probleme cu viza de şedere în România şi am fost nevoit să mă întorc la Chişinău. Când am revenit, nu m-au mai băgat decât într-un singur meci, pe care, de asemenea, nu l-am pierdut.
- E diferenţă mare între „Drobeta” şi „Steaua II”?
- Nu cred că se poate compara. Sunt alte condiţii, altă mentalitate, iar Steaua e cel mai iubit club din România. Orice jucător îşi doreşte să ajungă aici, fie şi la echipa a doua. Sunt fericit şi mândru ca fac parte din familia Steaua.
 
- Când speri să faci pasul la prima echipă?
- Chiar m-am pregătit două zile şi cu echipa de bază, cât timp a fost plecat Tătăruşanu la lotul României în vederea amicalului cu Ungaria. A fost foarte bine pentru moralul meu să fiu acolo şi mă antrenez alături de columbianul Zapata. Voi face tot posibilul să ajung, cât mai repede, la echipa mare.
- Te mai gândeşti la naţionala Moldovei?
- Am jucat la juniori pentru naţională, iar odată cu venirea mea la Steaua, sper să fac pasul şi la reprezentativa de tineret a Moldovei. Experienţa la nivel internaţional o să-mi prindă foarte bine.
- Ce ai face dacă te-ar oferta reprezentativa României?
- Eu chiar mi-am depus actele pentru a deveni cetăţean român. Bineînţeles, aş fi onorat de o asemenea ofertă, dar e prematur să vorbesc despre acest aspect. În România sunt portari foarte buni, iar tot ce îmi doresc acum e să am evoluţii apreciate în campionatul intern.
După Liga2.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu